قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی فرش و قالی

بهره گیری از جدیدترین دستگاه های شستشوی فرش و قالی جهت ارائه بهترین خدمات به مشتری

قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی فرش و قالی

بهره گیری از جدیدترین دستگاه های شستشوی فرش و قالی جهت ارائه بهترین خدمات به مشتری

قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی فرش و قالی

قالیشویی شربت اوغلی با استفاده از جدیدترین ماشین آلات اقدام به شستشوی انواع فروش و قالی به صورت تخصص در شهر تهران می نماید این شرکت با بیش از 50 سال سابقه کاری در این زمینه اکنون خدمات خود را در قالب شستشوی فرش , خشکشویی فرش , ترمیم فرش و ... ارائه می نماید این شرکت با داشتن شعبه های مختلف سراسر تهران اعم از قالیشویی نیاوران , قالیشویی زعفرانیه , قالیشویی شهرک غرب و ... آماده خدمات رسانی سریع و آسان به همشهریان عزیز تهرانی می باشد

بایگانی
قالیشویی در تهرانپارس شربت اوغلی متخصص و مجری در امر شستشوی فرش و موکت می باشد.
کارخانه قالیشویی در تهرانپارس شرق تهران با همکاری نیروهای حرفه ای و کاربلد این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که زمان شستشوی فرش هیچ آسیبی به فرش شما نرسد.

قالیشویی در تهرانپارس

خدمات قالیشویی در تهرانپارس شربت اوغلی

شرکت قالیشویی در تهرانپارس شربت اوغلی آماده ارائه خدمات اعم از:
شستشوی فرش دستباف نفیس
شستشوی فرش عتیقه و قدیمی
شستشوی فرش ماشینی با تراکم بالا
شستشوی مبلمان در محل
شستشوی موکت تایلی در محل
خشکشویی خوشخواب در محل
و ..... می باشد.

قالیشویی در تهرانپارس با بهترین دستگاه ها

قالیشویی در تهرانپارس با ترفند های مفید برای مراقبت از فرش

قالیشویی در تهرانپارس شربت اوغلی به عنوان بهترین قالیشویی در تهران در این پست با ترفند های مفید برای مراقبت از فرش برای شما منتشر کرده است با رعایت این نکات و توصیه ها می توانید عمر فرش خود را افزایش دهید.

قالیشویی در تهرانپارس و شستشوی موکت و مبلمان

پادری

استفاده نمودن از پادری یکی از روش های خوب برای مراقبت از فرش است که در محل های ورودی منزل و درب اقاق ها از پادری استفاده نمایید این کار موجب می شود که گردو غبار کمتری روی فرش هایتان جمع شود و نیاز چندانی به تمیز کردن و یا کشیدن مداوم به جاروبرقی نداشته باشد.

خشک نگه داشتن فرش

فرش هایتان را در مقابل آب محافظت کنید و یا زمانی که روی فرش شما لکه ای ایجاد شد سریع دست به کار شوید و آن را برطرف نمایید اگر در منزل موفق به از بین بردن لکه نشدید حتما از یک قالیشویی خوب در تهران کمک بگیرید.

قالیشویی در تهرانپارس بهترین قالیشویی در شرق تهران

استفاده از پدینگ فرش

یکی از راه‌های مهم مراقبت از فرش استفاده از پدینگ است. یک یا دو لایه از قالی های قدیمی را همراه با چند ورقه پلاستیکی زیر فرش پهن کنید قالی هایی که زیر فرش پهن می کنید کثیفی را به خود جذب می کنند و نمی گذارند پوسیده و پاره شوند بهتر است این فرش ها را مرتب جاروبرقی بکشید این کار مراقبت بشتر فرش در زیر پاها و در ضمن باعث طول عمر فرش شما می شود.

قالیشویی در تهرانپارس و  قالیشویی در شرق تهران

کفش‌هایتان را درآورید

از دیگر ترفندهایی که برای مراقبت از فرش می توان نام برد استفاده نکردن کفش روی فرش است زیرا 70 درصد کثیف شدن فرش ها در اثر استفاده کردن از کفش روی فرش به وجود می آید با رعایت کردن این نکته می توانید به تمیز ماندن و مراقبت از فرش خود کمک شایانی کنید.

جابجا کردن اثاث منزل

اثاث منزل تان را هر از گاهی البته با دقت زیاد جابجا کنید که باعث له شدگی و پارگی فرش شما به مرور زمان نگردد چنانچه بعضی از اثاثیه ها چرخ دارند بهتر است تخته لایه هایی کوچکی را بین فرش و چرخ های آن ها بگذارید همچنین برای مبلمانتان هم از زیر مبلی استفاده نمایید.

قالیشویی شربت اوغلی در تهرانپارس

استفاده از مواد شوینده مناسب

زمان شستشوی فرش بهتر است ابتدا برچسب فرش را مطالعه نمایید و بعد از آن از مواد شوینده ملایم استفاده کنید تا الیاف شکننده فرش آسیبی نبیند و چنانچه فرش شما دستباف است چون از الیاف طبیعی در آن استفاده شده است به شما توصیه می کنم که فرش خود را مرکز قالیشویی معتبر بسپارید.

قیمت قالیشویی تهرانپارس

قیمت قالیشویی تهرانپارس شربت اوغلی برای اطمینان خاطر همشهریان خود مناسب ترین قیمت را برای شستشوی فرش و کلیه خدمات ترمیم فرش از جمله لکه برداری ، ریشه زنی ، دارکشی، شیرازه دوزی، رفع سوختگی، رفوگری، رفع پوسیدگی فرش و .... در نظر گرفته است

قالیشویی در تهرانپارس و خشکشویی مبلمان و موکت

شعب قالیشویی شربت اوغلی در شرق تهران

قالیشویی در شرق تهران مانند قالیشویی در نارمک ، پاسداران، جردن، قالیشویی در دروس، ظفر، قالیشویی در قلهک، مجیدیه، قالیشویی در مینی سیتی می توان اشاره نمود.



1520

55824444

55825522

55825533

55822572-6

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی