قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی فرش و قالی

بهره گیری از جدیدترین دستگاه های شستشوی فرش و قالی جهت ارائه بهترین خدمات به مشتری

قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی فرش و قالی

بهره گیری از جدیدترین دستگاه های شستشوی فرش و قالی جهت ارائه بهترین خدمات به مشتری

قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی فرش و قالی

قالیشویی شربت اوغلی با استفاده از جدیدترین ماشین آلات اقدام به شستشوی انواع فروش و قالی به صورت تخصص در شهر تهران می نماید این شرکت با بیش از 50 سال سابقه کاری در این زمینه اکنون خدمات خود را در قالب شستشوی فرش , خشکشویی فرش , ترمیم فرش و ... ارائه می نماید این شرکت با داشتن شعبه های مختلف سراسر تهران اعم از قالیشویی نیاوران , قالیشویی زعفرانیه , قالیشویی شهرک غرب و ... آماده خدمات رسانی سریع و آسان به همشهریان عزیز تهرانی می باشد

بایگانی

قالیشویی در کامرانیه شربت اوغلی با استفاده از متدهای روز و مجهز بودن به دستگاه های تمام اتوماتیک و مدرن و با بهره گیری از کارشناسان فرش ماهر در امر شستشوی فرش با بهترین کیفیت و خدمات همراه با ضمانت نامه کتبی با قیمت مناسب انجام می شود.

قالیشویی در کامرانیه شربت اوغلی چطور لکه لاک ناخن را سریع از روی فرش پاک کنیم؟

قالیشویی در کامرانیه شربت اوغلی به عنوان بهترین قالیشویی در تهران معرفی شده است.

خدمات قالیشویی در کامرانیه شربت اوغلی

قالیشویی در کامرانیه شمال تهران ارائه دهنده خدماتی نظیر

شستشوی فرش دستباف در کامرانیه شربت اوغلی
شستشوی تابلو فرش در محل با قالیشویی در کامرانیه

و همچنین شستشوی تابلو فرش در محل توسط این کارخانه قالیشویی صورت می پزیرد.

چطور لکه لاک ناخن را سریع از روی فرش پاک کنیم؟

قالیشویی در کامرانیه شربت اوغلی در این پست که چطور لکه لاک ناخن را سریع از روی فرش پاک کنیم؟ را برای شما توضیح می دهد از بین بردن لکه لاک ناخن به دلیل چسبندگی بالای این ماده، عملی بسیار زمان‌ بر و مشکل است و اگر به درستی انجام نشود می‌تواند آسیب جدی به فرش شما بزند.

قالیشویی معتبر در کامرانیه شربت اوغلی

لکه لاک ناخن روی فرش در صورت خشک شدن جز لکه های سخت و مقاوم است. چنانچه روی فرش دستباف یا ابریشم شما این اتفاق افتاد بهتر است حتما به یک قالیشویی معتبر مراجعه کنید و از خدمات لکه برداری استفاده نمایید.

روش های پاک کردن لکه لاک از روی فرش

روش اول : با یک قاشق اضافات آن را از وری فرش بردارید و با یک دستمال لاک را از روی قاشق تمیز کنید دستمال را فقط روی لکه بگذارید و بر دارید به هیچ عنوان روی لکه نکشید چون با اطراف پخش می شود.

روش های پاک کردن لکه لاک از روی فرش

روش دوم : برای رفع لکه لاک ناخن از مواد پاکننده استفاده کنید مانند الکل ، اسپری مو، آب اکسیژنه، شیشه پاکن ولی توجه داشته باشید قبل از استفاده از مواد پاک کننده آن را روی بخشی از فرش که مقابل دید نیست امتحان نمایید چنانچه مطمنئن شدید که به فرش شما آسیبی نمی رساند کار را شروع کنید

شستشوی فرش ماشینی در کامرانیه شربت اوغلی

روش سوم:مقداری الکل روی لکه لاک اسپری کنید و بعد از 5 دقیقه با استفاده از فرچه روی لکه بکشید این کار را تا زمانی که لکه ناپدید شود تکرار کنید.

روش چهارم: با استفاده از مایع شیشه پاکن با یک اسفنج بصورت دورانی روی لکه بکشید و بعد با آب آن را تمیز کنید و اجازه دهید تا خشک شود .

ترمیم فرش در کامرانیه شربت اوغلی

روش پنجم: با آب لکه را مرطوب نمایید و از یک اسپری مو چندین بار روی لکه اسپری کنید و با یک مسواک یک تا دو دقیقه روی آن بکشید این مراحل را چند بار ادامه دهید تا لکه کاملا از بین برود.

نکات مهم برای از بین بردن لکه لاک از روی فرش

برای از بین بردن لکه لاک ناخن از روی فرش به هیچ عنوان از استون استفاده نکنید.

قالیشویی در شمال تهران قالیشویی در کامرانیه شربت اوغلی

در صورتی که با روش های فوق که ذکر شد به نتیجه ای نرسیدید به قالیشویی کامرانیه در شمال تهران مراجعه نمایید زیرا متخصص شستشو ی انواع فرش و از بین بردن لکه ها در این شرکت توسط افرادی حرفه‌ای انجام می‌شود و پاکیزگی فرش شما تضمین می کند.

شستشوی فرش ابریشم در کامرانیه با بهترین کیفیت

سایر خدمات قالیشویی در کامرانیه شربت اوغلی ترمیم فرش اعم از لکه برداری، ریشه زنی ، رفوگری، شیرازه دوزی ، رنگبرداری ، رفع سوختگی و ..... می باشد.

مناطق تحت پوشش شربت اوغلی 

قالیشویی در شمال تهران مانند :

قالیشویی کامرانیه شربت اوغلی

قالیشویی در کامرانیه

قالیشویی در اقدسیه 

قالیشویی در ازگل 

قالیشویی در لویزان، نیاوران، زعفرانیه، قالیشویی در فرشته، ولنجک، دزاشیب، قالیشویی در فرمانیه، قیطریه، الهیه ، قالیشویی در اوین، تجریش،قالیشویی در محمودیه می باشند.

شستشوی مبلمان در محل در کامرانیه شربت اوغلی

تنها کافیست با قالیشویی کامرانیه شربت اوغلی تماس حاصل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت برای ارائه خدمات در محل شما حضور یابند.

شستشوی موکت در کامرانیه شمال تهران

قالیشویی شربت اوغلی

1520

55824444

55825522

55825533

55822572-6

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی