قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی فرش و قالی

بهره گیری از جدیدترین دستگاه های شستشوی فرش و قالی جهت ارائه بهترین خدمات به مشتری

قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی فرش و قالی

بهره گیری از جدیدترین دستگاه های شستشوی فرش و قالی جهت ارائه بهترین خدمات به مشتری

قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی فرش و قالی

قالیشویی شربت اوغلی با استفاده از جدیدترین ماشین آلات اقدام به شستشوی انواع فروش و قالی به صورت تخصص در شهر تهران می نماید این شرکت با بیش از 50 سال سابقه کاری در این زمینه اکنون خدمات خود را در قالب شستشوی فرش , خشکشویی فرش , ترمیم فرش و ... ارائه می نماید این شرکت با داشتن شعبه های مختلف سراسر تهران اعم از قالیشویی نیاوران , قالیشویی زعفرانیه , قالیشویی شهرک غرب و ... آماده خدمات رسانی سریع و آسان به همشهریان عزیز تهرانی می باشد

بایگانی

قالیشویی در اوین شربت اوغلی در این پست قصد دارد راهکارهایی برای رفع بوی بد فرش در منزل به شما پیشنهاد نماید اما واقعا چرا فرش های ما بوی نامطبوعی می گیرند؟علت آن چیست؟ در این پست به تمامی سوالات شما پاسخ داده می شود.

شستشوی مبلمان در اوین شربت اوغلی

علت های مختلفی وجود دارد که موجب می شود که فرش ها بو بگیرند اعم از رطوبت و نمناک بودن فرش، ریخته شدن غذا، داشتن حیوان خانگی و .....

قالیشویی مطمئن در اوین شربت اوغلی

برای رفع این مشکل بهتر است از یک قالیشویی مطمئن راهنمایی بگیرید قالیشویی در اوین شمال تهران میتواند شما را در این زمینه کمک نماید.

خدمات قالیشویی در اوین شربت اوغلی

قالیشویی در اوین شربت اوغلی خدماتی از قبیل:

شستشوی فرش ابریشم در اوین

کارخانه قالیشویی در اوین آماده ارائه خدمات در محل همراه با تضمین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می شود.

راهکارهایی برای رفع بوی بد فرش در منزل

قالیشویی در اوین برای شما دوستان عزیز معرفی چند راهکار با استفاده از گیاهان خوشبو مختلف برای از بین بردن بوی بد فرش می‌پردازد:

قالیشویی در اوین شربت اوغلی راهکارهایی برای رفع بوی بد فرش در منزل

راهکار 1: برای برطرف کردن بوی نامطبوع فرش ناشی از رطوبت بهتر است مقداری جوش شیرین با استفاده از برس بکشید و به مدت 24 ساعت صبر کنید تا بوی بد فرش شما از بین برود بعد از گذشت زمان با استفاده از جاروبرقی تمامی جوش شیرین ها را از روی فرش جمع کنید .

شستشوی موکت تایلی در اوین

راهکار 2: ترکیب سرکه سفید به همراه آب با استفاده از یک اسپری همراه با یک دستمال تمیز روی بکشید و در نهایت با استفاده از اسفنج و شامپو فرش محل لکه شده را بشورید تا کاملا تمیز شود.


راهکار 3: استفاده از اسطوخودوس 1.2 پیمانه از گل های تازه اسطوخودوس را خرد کنید و با استفاده از قاشق آن را فشار دهید تا بوی آن آزاد شود درون ظرفی با مقداری جوش شیرین ترکیب نمایید و روی فرش بریزید و بعد از نیم ساعت جاروبرقی بکشید.

نکته: گل‌های اسطوخودوس می‌توانند به‌عنوان یک بوزدای قوی برای فرش مورداستفاده قرار بگیرند.

قالیشویی در اوین قالیشویی در شمال تهران

راهکار 4: استفاده از روغن اسانس ،اگر همچنان فرش بوی نامطبوع و بدی داشت از رایحه مرکبات این نوع از روغن ها استفاده کنید طریقه استفاده مقداری از ماده 15 تا 20 قطره روغن را با 1.2 پیمانه جوش شیرین مخلوط نمایید و روی فرش که بوی بدی دارد اسپری کنید و پس از چند ساعت فرش را جارو بزنید همچنین برای بوهای زننده و تند رایحه‌هایی مانند سدر، چوب صندل و یا نعناع هندی پیشنهاد می‌شود.

کارخانه قالیشویی در شمال تهران شربت اوغلی

راهکار 5: بوراکس نیز برای از بین بردن بوی بد فرش روشی موثر می باشد بواکس یک نمک قلیایی است که مقداری از آن را روی فرش بپاشید و چند ساعت تامل کنید تا اثر کند سپس جاروبرقی بکشید توجه داشته باشید بوراکس به‌تنهایی قادر است بوی بد فرش را از بین ببرد.

خدمات قالیشویی در شمال تهران

راهکار 6: درصورتی که از بوی بد فرش خود رضایت کافی را نداشتید حتما به فرش خود را یک کارخانه قالیشویی معتبر و متخصص بسپارید.

خدمات ترمیم فرش در شمال تهران

قالیشویی در شمال تهران شربت اوغلی کلیه خدمات ترمیم فرش اعم از

ترمیم فرش در اوین شربت اوغلی

لک برداری، رفوگری، رنگبرداری، ریشه زنی، رفع سوختگی، شیرازه دوزی، دارکشی، رفع پوسیدگی و .... انجام می گیرد.

بزگترین قالیشویی در اوین شمال تهران

قالیشویی در اوین شربت اوغلی بزرگترین قالیشویی در تهران سرویس بصورت شبانه ورزی حتی در ایام تعطیلات، با ما تماس بگیرید یا از سایت ما دیدن نمایید.

قالیشویی شربت اوغلی

1520

55824444

55825522

55825533

55822572-6

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی